Zomergasten verpest door Ben Verwaayen.

Wat is dat voor een rare, zelfingenomen, machtsbeluste en uiterst oppervlakkige man, die Ben Verwaayen! Waarom zou ik moeten luisteren naar zo’n ongenuanceerd slaapverwekkend rechts mormel? Dat soort ego-praat hoor ik de hele dag al op de radio en de TV. Ik neem aan dat de VPRO voor Zomergasten wel interessantere mensen kan krijgen, mensen met iets meer beschaving en cultuur onder de pet. Het valt mij heel moeilijk om naar dit soort egotrippers te kijken zonder daarbij kramp in mijn tenen te krijgen. Ben Verwaayen, de VVD-koning van de clichés!!!

1 reactie

Opgeslagen onder Uncategorized

Een Reactie op “Zomergasten verpest door Ben Verwaayen.

  1. En kijk, een free-lance journalist van de Volkskrant is het zo maar met mij eens. Ik geloof dat mijn stukkie over die rare ego-tripper van de VVD wel meer dan 50 keer is bekeken. Rechtse mensen zijn het eens met de oppervlakkige en uiterst irritante borstklopperij van Ben omdat zij zelf net zo zijn. En linkse mensen gruwen van het gebrek aan zelfrelativering en de kinderachtige manier waarop die opgeblazen Ben zijn medemensen onderschat.
    Het is mij een raadsel waarom mensen niet op dit stukje reageren en wel op allerlei lullige verhaaltjes die ik hier ook ten beste geef. Misschien moet ik wel een calvinistische wachter voor mijn mond posteren die elke keer dat ik weer eens een irrationele enormiteit debiteer mij met een hellevork in mijn eigenzinnige strottenhoofd prikt. Zelfcensuur heet dat! Maar ik val nog net zo lief dood!!!!!

Geef een reactie

