Kerstgroet voor alles en iedereen!!!

Staat u mij toe om u vanaf deze gezellige plek een kerstgroet toe te werpen. Buiten heerst een natte dweilen temperatuur en valt de regen met bakken uit de hemel!! Zandzakken voor de deur en evacuatieplannen uit de kast a.u.b.!

En nog steeds verwonder ik mij bovenmate over het feit dat er nog steeds mensen zijn die mijn blog bezoeken, alwaar de hele droeve stoet van mijn melancholieke wangedrochtelijke hersenspinsels ongecoördineerd naar het beeldscherm vluchten om daar de klaagzang van het eeuwige menselijke tekort voor u ten gehore te brengen!
Onbegrijpelijk, maar desalniettemin nogmaals een prettige kerst toegewenst.

NB. Over Oud en Nieuw kom ik nog te spreken!DSC_0207

3 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

3 Reacties op “Kerstgroet voor alles en iedereen!!!

  1. Ondanks alles, wens ik je een hartelijke Kerstgroet toe, ook van mijn kant 🙂

  2. joost tibosch sr

    Wat laat voor Kerst, wil ik je in ieder geval mijn beste wensen geven voor het nieuwe jaar met natuurlijk weer zijn onvermijdelijke menselijke tekorten!

Geef een reactie

