EEN GRAP DIE GEEN GRAP IS. Rob Wijnberg c.s. slaan met hun kwaadaardige “experiment” de plank volledig mis!!! Plannen voor de “Correspondent” blijken te berusten op bedrog en flauwekul.

DSC_0448

En het geschiedde op 1 april 2013 dat er een grap werd verteld die geen grap was.
Al weken keek ik uit naar de plannen ter concretisering van een platform voor verstandige mensen, die wars van de waan van de dag en niet gehinderd door de commerciële diarree van het marketing-tuig ter rechterzijde, zich de doelgroep mochten wanen van bevlogen, enthousiaste en vermeend betrouwbare mensen die op voornoemd platform verdieping en opiniëring een nieuw gezicht wilden gaan geven.
Het platform moest “De Correspondent” gaan heten. Mensen die dit idee wilden steunen konden zestig euro overmaken. “Crowdfunding” voor een goed doel dus.
Op 1 april 2013 wordt bekend gemaakt dat het een 1 aprilgrap is. Wat is een grap? Een grap is iets waar je om kunt lachen. Of iets waar op zijn minst iets van “geestige humor” in zit. Ik lach niet en ik ontdek ook geen “geestige humor”. Het enige wat ik voel is teleurstelling en kwaadheid. Teleurstelling omdat een fantastisch idee als een grap wordt afgedaan. En kwaadheid omdat voor de zoveelste keer, maar nu zelfs door schijnbaar betrouwbare mensen, mijn vertrouwen in een integere en fatsoenlijke samenleving wordt beschaamd.
Het laat zich denken dat het janhagel en het rapaille ter extreem rechterzijde van onze samenleving, die aan dergelijk bedrog zijn raison d’etre ontleent, bijkans zal stikken van het lachen. Hier is sprake van de “Moeder van alle Leedvermaak”.
Ik mag hopen dat deze smerige rat nog een staart van mythische proporties gaat krijgen. Ik wil niet dat deze bedriegers er zo maar mee weg komen!!!!

2 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

2 Reacties op “EEN GRAP DIE GEEN GRAP IS. Rob Wijnberg c.s. slaan met hun kwaadaardige “experiment” de plank volledig mis!!! Plannen voor de “Correspondent” blijken te berusten op bedrog en flauwekul.

  1. Goddank, ja nu kan ik er flink om lachen. Gelukkig gaat alles gewoon door. Meneer douchegordijn heeft mij flink te pakken gehad. HAHAHAHAHA

Geef een reactie

