Een grap die wel een grap is. Meneer Douchegordijn maakt een grap van een grap.

Goddank blijkt mijn oprechte verontwaardiging totaal overbodig te zijn geweest en blijf ik confuus achter met de zure lach van een boer met gebitsproblemen. Mijn echtgenote riep nog: “het is een grap”, maar dat mocht niet baten. Ik was meteen ontketend. Het is overigens niet verwonderlijk dat ik in deze valkuil stap, omdat ik dienaangaande nogal “accidentprone” ben. Het is een grap van een zekere meneer Douchegordijn. Hij heeft mij goed te pakken gehad. Dit is dus min of meer komische humor!!! En nu met vereende krachten aan de slag om een RECLAMEVRIJE Correspondent te maken.
Wat een opluchting.

3 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

3 Reacties op “Een grap die wel een grap is. Meneer Douchegordijn maakt een grap van een grap.

  1. Mijn oorspronkelijke blog over de Correspondent is, zonder mij hierover in te lichten, door OBA verwijderd. Ik weet niet waarom deze censuur heeft plaats gevonden. Ik ben me van geen kwaad bewust. Ik vind het overigens wel erg onbeschoft om zoiets te doen zonder de desbetreffende persoon in te lichten.

  2. Rein John: je reactie hierboven: als het vorige blog nog op de voorpagina staat, en je publiceert een nieuw blog dan verdwijnt de vorige blog van de voorpagina. Er kan dus altijd maar één blog van je op de voorpagina staan.
    Heeft niets met censuur te maken, maar is om te vermijden dat de voorpagina ‘vervuild raakt’ als mensen bijvoorbeeld (voor de grap of zo) tientallen blogs publiceren binnen korte tijd die dan de hele voorpagina zouden bezetten.
    Niet “onbeschoft” van OBA dus, maar heel verstandig.

    P.S. verder alles nog goed met je bloeddruk? 😉

  3. En ziet, er maakte zich een ziedende gramschap over mij meester. Ik gebruikte grote woorden als “censuur” en “onbeschoft”. En wat blijkt: alles is terug te voeren op mijn eigen onbenulligheid en digibetisme. Ik roep kennelijk maar wat! Ik zou wat rustiger en evenwichtiger met vermeend onrecht moeten omgaan. Er is een beschaafde en vriendelijke blogger in de vorm van Aad Verbaasd voor nodig om mij weer met beide benen op de grond te krijgen. Ik dank hem voor zijn explicatie en het feit dat hij het geduld kan opbrengen om half-idioten zoals ondergetekende op een aardige manier de weg te wijzen. Nogmaals mijn hartelijke dank.
    Ja, mijn bloeddruk is weer gezakt en de rust weergekeerd.

Geef een reactie

