Een ontroerend stukje muziek. Van die goeie ouwe Verdi!

DSC_0167

Muziek is voor mij een onmisbaar onderdeel van mijn leven. Klassiek, populair, zelf gemaakt of anderszins, het maakt mij niet uit. Ik zet dit op mijn blog omdat ik net een blog van Fulpvalstar heb gezien en….gehoord met prachtige muziek van Bach en ik vind dat er meer muziek op OBA moet worden geplaatst.

Nb. De foto’s onthullen beide de onverzettelijkheid van het leven, terwijl ze tegelijkertijd de kwetsbaarheid van de menselijke vaardigheden feilloos bloot leggen. Let vooral op het schier bovennatuurlijke verdriet wat de operazangeres door hard te schreeuwen probeert te verbergen. Voor haar is het leven geen sinecure, dat kun je wel zien!

3 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

3 Reacties op “Een ontroerend stukje muziek. Van die goeie ouwe Verdi!

  1. Leuk dat je dit leuk vindt, Rikus. Het is een herinnering aan mijn overleden moeder, die op haar heel eigen wijze, dit muziekstuk kon meezingen met Kerstin Meyer en Jussi Björling van de “Royal Opera” in Stockholm. Als je goed oplet kun je ook de sluikreclame voor Baccardi horen. Ja, ook toen al (vòòr WO II !!!).
    Je zult het wel niet lezen, maar het moest me toch even van het hart. Mensen kunnen van jou zeggen wat ze willen, Rikus, maar je bent verreweg de loyaalste en betrouwbaarste blogger hier op OBA. En daar houd ik van! Groeten.

  2. Wat een geweldig mooi muziekstuk. Ik speel het nu al voor de 5e keer af!

Geef een reactie

