Bah!!!!!!! Ga die akelige PVV aub verbieden!

De moeder van alle drollen 2009

Gisteren ben ik me rot geschrokken. Gisteren is inderdaad een grens overschreden. Gisteren heeft een grote horde politiek verantwoordelijke mensen een andere groep Nederlanders verbaal bedreigd louter en alleen op grond van het feit dat deze groep uit Nederlanders bestaat met een afwijkende etnische afkomst. Dat is walgelijk. Dat is huiveringwekkend en beangstigend. Er is dus kennelijk in Nederland een grote horde brute en onbeschaafde mensen die op racistische motieven een andere groep Nederlanders het land uit wenst. Een horde mensen die zo groot is dat zij bij een a.s. stemming voor de Tweede Kamer, waarschijnlijk vierentwintig zetels of zelfs nog meer, gaan behalen. Wij praten dan over een paar miljoen mensen. Ik kan dat niet geloven. Ik kan niet geloven dat je zo wreed en onfatsoenlijk bent dat je mede-Nederlanders van een andere etnische afkomst het land wilt uitjagen. Worden deze mensen aangesproken op hun racistische woorden en hun racistische gedrag dan zullen ze zich, zoals gewoonlijk, weer in allerlei juridische bochten wringen om hun verwerpelijke standpunten voor de bühne te vergoelijken.

Ik vind dat de PVV verboden moet worden. Ik vind dat de PVV een liefdeloze rot partij is die haat zaait en daardoor de Nederlandse samenleving tracht te destabiliseren. Het is onbegrijpelijk hoe de paranoia van één krankzinnige gek miljoenen mensen zover kan krijgen dat zij zijn racistische en fascistische standpunten enthousiast en met hartstocht uitdragen en verspreiden. Ik moet er van kotsen. Ik wil eigenlijk niet wonen in een land waar de verraders onder ons zijn. Verraders van de liefde die een samenleving nodig heeft om adequaat te kunnen functioneren. Bah!!!!!!!

2 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

2 Reacties op “Bah!!!!!!! Ga die akelige PVV aub verbieden!

  1. Het wordt steeds kaler en eenzamer hier op OBA. Geen respons. Geen reacties. Het lijkt wel of iedereen dood is. Ik reageer ook nooit, dus ik heb helemaal geen recht van spreken. Maar dat het langzaam stiller wordt is een teken aan de wand. Ik kan er overigens goed mee leven. Het zal mij er natuurlijk niet van weerhouden om bijdragen te blijven leveren. Ik scoor gemiddeld 30 hits per dag. Dat vind ik meer dan genoeg. Misschien eigenlijk wel teveel. Bekendheid eist altijd zijn tol!

  2. Filip

    Partijen verbieden is niet onmogelijk je hebt er alleen een dictatoriaal gestuurde maatschappij voor nodig….
    Daarnaast nog deze bedenking bij deze bijdrage:
    Als Europeaan hoef je niet in Nederland te wonen indien je dit niet wenst maar het is begrijpelijk waarom iemand het desondanks toch verkiest want omwille van het smeer likt de kat de kandeleer…

Geef een reactie

